Monday 24 January 2022

Yeni İnsanlar ve Ekip Olmak!


İkinci ayımda artık tam buralı gibi olduk. Merak ettiğimiz yerleri gezmiş bitirmiş olduğumuz için sürekli ortak planlar yaparak etrafı gezdik ve buradaki öğrencilerle daha yakın olduğumuz için onlarla sürekli maçlar yaptık. Bu sayede yeni insanlar tanıdım. Bunun yanında ilk geldiğim günden itibaren İngilizce çalışarak İngilizcemi geliştirdim. Son haftalarda yılbaşı tatili olduğu için Sofya ve Zagreb’e tatile gittik. İnanılmaz bir deneyim oldu. İlk gün önceden ayırdığımız otelin sahte olması bizi çok etkiledi. Hepimiz ayrılarak hostel aradık ve hiçbir yer kabul etmedi ve havaalanında kalmak zorunda kaldık ve akşamında hemen bir tane hostel bulduk ve direkt yer ayırttık. Sabahında koşarak oraya gittik ve asıl tatil başladı. 3 gün boyunca efsane bir tatil yaptık.  

Bu projenin en iyi bölümü dilimi geliştirdim. Hem yeni insanlar tanıdım hem de ekip halinde hareket etmeyi daha iyi öğrendim. En önemlisi hayalimi gerçekleştirmiş oldum bütün herkesin bunu deneyimlemesini öneririm.

No comments:

Post a Comment