Friday 7 January 2022

Romanya'da Gerçekleşen Hayal

 

Selam önce kısaca kendimi tanıtmak isterim ismim Canberk Denizli’de yaşıyorum, 23 yaşındayım. Çanakkale’de deniz ve liman işletmeciliğinde okuyorum. 2 evli abilerim var. Annem ve babamla yaşıyorum. Hayatım boyunca hep herhangi bir ülkeye gidip orada kültürleri öğrenmek istedim. Iyaca ve ESC ortaklığı sayesinde bu hayalimi gerçekleştirdim ve bu hayalimi 01.11.2021 tarihinde Romanya’da gerçekleştirdim. İnanılmaz bir deneyim olacaktı. 7 farklı insanla aynı yerde yaşayarak farklı etkinlikler yapacaktım. Hepimiz İstanbul havaalanında buluştuk ve beraber Romanya için yola çıktık. İlk indiğimizde sanki başka şehirdeymişim gibi hissettim yabancılık çekmedim. Beraber Mihai ile buluşmaya gittik. Güzel bir enerjiyle bizleri karşıladı ve biraz vakit geçirince kalacağımız yere gittik. Hepimiz sanki önceden birbirimizi tanıyormuş gibi samimi olduk. Sonraki günlerde ofiste neler yapacağımızı planladık ve öğrencilerle çalışacağımızı öğrendik ve bu güzel bir aktiviteydi, insanları tanıyabileceğimiz için hoşuma gitmişti. 1 ay boyunca hafta içleri beraber aktiviteler yaptık ve yeni yerleri gördük. Bu sayede hafta sonları muhteşem aktivitelerimizden olan Avmleri gezmekti çünkü alışverişlerimiz hiç bitmiyordu.  Ortak yemekler için malzemeler ve ucuz abur cuburları alıyorduk. Tabii ki kocaman bir halı sahamız olduğu için sürekli krampon aradık ve her akşam maç yaptık. Ayımın son haftalarında Türk gecesi oldu ve orada her birimiz ekoloji ile ilgili sunumlar yaptık ve onlara Türk yemekleri hazırladık. Onlar da kendi yemeklerini hazırladılar. Bizler onlara danslarımızı öğretmek isterken bizden daha iyi bildiklerini fark ettik. Bu nedenle bizde onların danslarını öğrenmeye çalıştık ve ilk 1 ayım böyle geçti.

No comments:

Post a Comment