Thursday 20 January 2022

Romanya Kültürünü Öğreniyorum

Merhaba,

Ben Romanya gönüllülerinden Nermin Görkem Mürşide Taşkın. Romanya’da 2.ayım buraya alıştım ve günlerim dolu dolu geçiyor. Çeşitli sunumlar yaptık ve Romanya – Türkiye’nin kendi yemekleri ve danslarını öğretmek üzere bir gün hazırladık. Onların kültürlerini öğrenmek bana haz veriyor ve bir yandan da Romence derslerimiz devam etmekte buradaki arkadaşlarımızla izinli olduğumuz günde nereye gideceğimize karar verdik ve buranın en iyi yanlarında bir tanesi başka ülkelere de gidip görme şansınızın olması bunu güzel değerlendirmek sizin elinizde bizim de Hırvatistan ve Bulgaristan’ı da görme şansımız oldu. 
Georgi ile birlikte Romanya ulusal gününe gittik bizimkinden farklıydı ve benim için güzel bir deneyimdi. Mihai ile beraber yarın Sinaia gideceğiz ve oradaki kaleleri gezeceğiz güzel bir gün olacağını şimdiden biliyorum. Buradaki öğrencilerle temas halinde olmak bizim önemliydi birbirimize çok şeyler öğrettik ve dilimizi geliştirme fırsatımız oldu Romanya’da 2 ayımın bitmesine çok az kaldı ve burayı gerçekten benimsemiştim nasıl bu kadar hızlı geçti bilmiyorum.


No comments:

Post a Comment