Wednesday 12 January 2022

Romanyalıların Türklere Olan Sevgisi!

Merhaba,

01.10.2021-30.12.2022 tarihli Romanya gönüllülerinden ben Nermin Görkem Mürşide Taşkın. Buraya Türkiye’den 8 kişi geldik. Eğer benim gibi ilk defa yurtdışına çıkıyorsanız ilk durağınız Romanya olabilir çünkü buradaki insanlar gerçekten çok içten ve Türkleri çok seviyorlar. Burada çok güzel dostluklar kurdum. Bizi koordinatörlerimiz karşıladı ve kalacağımız yurda getirdi. Öğrencilere sunum hazırladık ve iki farklı okulla çalıştık bu ben benim için çok güzel deneyimdi. Bükreş’i keşfetmek için hazine avına çıktık ve Atamızın büstünü bulduk ve bu çok gurur vericiydi.  Burada arkadaşlarımızla Türk market ve Türk lokantası bulduk. İlk ayın sonuna doğru arkadaşlarımızla birlikte Köstence’ye gittik. Köstence keyifli ve güzel bir deneyim olmuştu.


No comments:

Post a Comment