Thursday 14 July 2022

La Revedere România

Merhaba arkadaşlar, Romanya’dan son blog yazımı sizlerle paylaşıyorum. 3 ay  boyunca çok güzel anılar biriktirdim. Yeni insanlar yeni ilişkiler yeni dostluklar kurdum. :) Geldiğim ilk gün yurt koşullarına alışmakta zorlanırım diye düşünüyordum fakat şu an evim gibi  hissettiğimi ve ayrılırken üzüldüğümü söyleyebilirim.

Her ay için ekstra 2 günlük izin hakkımız bulunuyordu. Bizler de tüm izin günlerimizi son haftaya bıraktık. Okula veya ofise gitmiyorduk boş vaktimiz bir hayli fazlaydı. Gitmeye fırsat bulamadığımız müzelere gittik. Arkadaşlarımla  kahvemizi alıp yeni yeni parklar keşfettik.

Kışı güzel olduğu gibi yazı da bir güzel Romanya’nın.   Farklı bir ülke, yepyeni fikirler yepyeni düşünceler günlük hayatınızda sık görmediğiniz şeylerle karşılaşacaksınız bazen. Bambaşka bir kültür için sıradan olan şeyler size olağanüstü gelecek. Ve en sonunda veda gecemiz, meğer ne çok alışmışız birbirimize. Ama her son bir  başlangıçtır.

Tek pişmanlığım önce kısa dönem ESC projesi yapıp daha sonra  uzun dönem olan bir projeye gitseydim. Maalesef şu an uzun dönem projeyle  geldiğim için sonrasında kısa dönem proje hakkım olmuyor.  İYACA sayesinde iyi ki böyle bir fırsatı yakalamışım. Buradaki ev sahibimiz  SAKURA’ya da sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Arkadaşlar yurt dışı fırsatlarını kovalayın!! Hayatınızdaki en değerli deneyimlerden biri belki de. Hepinize bol şans! Kendinize iyi bakın. Gönüllü kalın.

 

No comments:

Post a Comment