Friday 29 July 2022

Gönüllü Olarak İlk Ayım

Vilnius'tan herkese merhabalar! Bu blog yazısını Vilnius'taki üçüncü projedeki ilk ayımdan yazıyorum. Başka bir sebeple bu şehirde bulunurken tesadüfen bu programla tanıştım (iyi ki!) ve işte geldim buradayım! Polonya, Belarus, Letonya ve Kaliningrad'a sınırı olan minik bir Baltık ülkesi. Bu zamana kadar ufak bir kısmını deneyimleyebilmiş olsam da gezilmeye ve görülmeye değer birçok yer var. Mart ayındayız fakat hava durumu bizimle aynı fikirde değil maalesef.

Parçası olduğum kreşte 3-6 yaş arası çocuklarla vakit geçirip ingilizce dersleri,etkinlikler ve geziler yapıyoruz. Vilnius şehir merkezindeki oyuncak müzesini ve bozuk para müzesini gezdik. İlk birkaç hafta isimlerini hatırlamakta ve telaffuz etmekte zorlanmama rağmen şu an alıştım ve neyse ki onlar da bana alıştı. İsmimin birçok farklı şekilde telaffuz edilebildiğini öğrenmiş oldum. Kimine göre Elipim kimine göre Ey. Son olarak sadece bir ayda öğrendiklerim ve tecrübe ettiğim şeyler beni gelecek aylar için heyecanlandırıyor.

Şimdilik bu kadar görüşmek üzere!

 


No comments:

Post a Comment