Tuesday 2 November 2021

Yunanistan Güneşi'ne Veda, Αντιο σας!

 

Kalabalığa veda. Haziran ayının başında burada başlayan grup gönüllük programı dahilinde sayımız oldukça arttı. Letonya’dan gelenler, Yunanistan’ın farklı yerlerinden aramıza katılan gönüllüler ile şimdi daha büyük bir topululuk olduğumuzu söyleyebilirim. Beni geçmişte zorlayan işlerin şimdi bu derece kolaylaştığını görmek, topluluğa ve insanlara olan güvenimi aynı zamanda da ilgimi oldukça arttırdı. Laf aramızda bir haftalık bir tatilin ardından bu sıcakta Selanik’e dönmek beni biraz mutsuz etse de tatilde biriktirdiğim anılar ile yavaş yavaş çantamı hazırlamaya başlıyorum. Samothraki ya da Türkçe’de söylediğimiz şekliyle Semadirek. Daha önce bu denli özel ve adeta büyülü bir yerde bulunmamıştım. Ada insanının sakinliği ve yardımseverliği, şelalelerin sesi ve de elbette Ege Denizi’nin serin ve derin mavisinin buluştuğu bu nokta bundan daha güzel olamazdı. İlk uzun kamp deneyimimi böylelikle geride bırakmış oldum. Plaj temizleme etkinliği de sosyal sorumluluğun nerede olursak olalım hayatımızda önemli bir yeri olması gerektiğini hatırlatır nitelikteydi. Dönüş yolu biraz zor olsa da (yorgunluk seviyesi çok üst düzeydeydi) aklımda harika bir ani olarak kalacak bu yolculuk. Şimdi toplanma vakti yaklaşıyor ve en başta kediler ile çiçeklerimle vedalaşmak istiyorum. Buradan ayrılmak ne kadar zor da gelse bir yanım sevinçli, tekrar ailemi göreceğim. Bu deneyimi bana sağlayan herkese çok teşekkür ederken, başka bir yerde başka bir zamanda yine görüşmek dileğiyle.

Spotify’da yeni bir albümüm var artık, ne zaman dinlemeye başlasam bana hayatımın bu son 7 ayını hatırlatacak. Yunanistan’ın güneşini, kahkaha dolu sofraları ve yeni kurduğum arkadaşlıkları…İsteyen olursa seve seve müzik listemin linkini paylaşabilirim.

Sevgiler.

Αντιο σας!

 

No comments:

Post a Comment