Thursday 18 November 2021

ESC İLE DÜNYA İNSANI OLABİLMEK!

 



Herkese Merhaba, 2 ay çok çabuk geçti ve bana bir çok şey konusunda tecrübe kazandırdı. Mayıs ayıyla birlikte pandemi koşulları biraz daha rahat geçti. Hem vaka sayılarının azalması hem de havaların ısınmasıyla Mayıs ayı bool etkinlikli bir ay oldu. Önce 2 farklı lise grubuyla  halka açık alanda anket çalışması yaptık daha sonra   gençlerle  doğa yürüyüşlerimiz gerçekleşti. Projemizin son haftasında ise lisemizde bulunan kuşlara minik ve şirin yuvalar yaptık.




Yuvalarımızın özelliği kullandığımız geri dönüşüm malzemelerini  kullanarak minik yavrulara yuva yapmak oldu . Bu etkinlikler  sayesinde özlenilen okul ortamına dönüş yaptım ve bir nebze olsa da özlemimi giderdim 😊 Proje aracılığıyla ‘’Yeni Bir Kültür, Yeni Bir Dil ve Yeni İnsanlar, Dostluklar  ‘’ kazandım.




             

Bir Dünya İnsanı olma yolunda ilk adımlarımı attığımı düşünüyorum ESC sayesinde. Umarım herkes bir gün ESC ‘de yer alabilir ve bu eşsiz tecrübeyi deneyimleyip ,yaşayabilir. Gönderen Kuruluşum ve Ev Sahibimi Kuruluşuma Yürekten TEŞEKKÜR EDİYORUM. Sevgiyle kalın 😊






No comments:

Post a Comment