Sunday 15 November 2020

Ben Yunanistan'da çok iyi zamanlar geçirdim

Merhaba arkadaşlar yakın kültür Yunanistan'ın devamı olan ikinci blog yazım sizlerle..
Maalesef Yunanistan'da korona sayıları arttı ilk başta yarı zamanlı olarak korona önlemleri başlamıştı ve saat gece 00.00-05.00 arası sokağa çıkma yasakları başladı. Heryerde maske zorunluluğuda getirildi. Bu dönemde biz gönüllüler olarak faaliyetlerimize online ya da kendi içimizde yapmaya devam ettik. İlk olarak toplantı yaptık. Toplantıda kendi ve yaşadığımız yerde ki insanların sağlığı için zorunlu olmadıkça dışarı çıkmamaya ve sağlık konusunda daha dikkatli olmamız yönünde bir toplantı gerçekleştirdik. Artık ortak alanlarda dahi maske takıyoruz. Şimdi sizlere daha neler yaptığımızı anlatayım..
Bu ay Yunanistan'da bulunan ve şuan korona'dan dolayı iş yapamayan bazı müzisyenlere her hafta koli koli erzak hazırlıyoruz. 
 Onun yanında hala evsizlere yemek ve gıda yardımını sürdürüyoruz. Biliyorsunuz ki havalar soğudu ve artık kışa girmek üzereyiz. Bunun için buradaki kışlık kıyafetleri ayırdık hepsini koliledik ve şimdi kıyafet ihtiyacı olan insanlara dağıtacağız. Bunun haricinde yaşadığımız alanı temizlemeye devam ediyoruz bahçe işlerimiz bitmek üzere. Ve Yunanca öğrenmeye başladım. Şuan herşey eskisi gibi aktif değil maalesef çünkü korona buna engel.. Ama yine de güzel geçiyor günlerim. Dünden itibaren tamamen sokağa çıkma yasağı ilan edildi 2 haftalık. Bu durum biraz üzücü de olsa hayat devam ediyor arkadaşlar. Ben Yunanistan'da çok iyi zamanlar geçirdim herşeye rağmen bir sürü insan tanıdım bir sürü kültür tanıdım hepsi benim arkadaşlarım ailem gibi oldular. Kendimi bu konuda şanslı hissediyorum. Bir çok insanla topluluk halde yardımlaşma dayanışma duygusunu tattım. Herkese buradan teşekkür ediyorum. Umarım yeniden karşılaşmak dileğiyle hoşçakalın. Sağlıcakla kalın...

Yunanistan/ Selanik

Buse Tekin 







 

No comments:

Post a Comment