Thursday 10 January 2019

Romanya’dan herkese merhabalar


Ben Hatice, yurtdışına çıkmanın yollarını ararken EVS ile tanıştım, araştırmalarım sonucu gönderici kuruluşum İYACA ile iletişime geçtim, dernekteki ilgililerin yönlendirmeleriyle Romanya’daki 2 aylık EVS programına gönüllü oldum. Bu program ile yurtdışına ilk defa çıkma şansı yakaladım.




Projeden bahsedecek olursam; Braneşti’deki lise öğrencilerini Avrupa Parlamentosunun gelecek seçimlerinde oy kullanmaya teşvik etmek, bilgilendirmelerde bulunmak, karşılıklı kültürel etkileşim ortamı yaratarak fikir sahibi olmalarını sağlamak. Projemiz çok eğlenceli ve öğretici şekilde geçiyor, öğrencilerin bizi ağırlamaları çok samimi ve hoşgörülü, ortam böyle olunca kendimi hiç yabancı gibi hissetmedim. Zaman burada çok hızlı geçiyor mümkün olduğunca her günümü etkin kullanmaya çalışıyorum. Burada keşfedilecek birçok yer var, ilk olarak Bükreş, Cluj, Braşov-Bran, Sinai şehirlerini gezdim gittiğim şehirlerde özellikle müze, kilise, kale gibi tarihi yerleri ziyaret ettim, çok etkileyici ve güzeldi, doğa severlerin Romanya’da gölleri ve parklarını görmelerini mutlaka tavsiye ederim. Hayran kalacaklarına eminim.

Kısacası hayatıma yenilikler katmak, kişisel gelişimime katkıda bulunmak isteyen biriydim bu amaca ulaşmamda en doğru adres EVS oldu. İlgileri ve yardımları için IYACA ekibine teşekkürler,


















GEZ-ÖĞREN-GÜLÜMSE
HOŞÇA KALIN!

No comments:

Post a Comment