Tuesday 16 October 2018

EVS BAĞIMLILIK YAPAR

Merhabalar ben Ahmet,   
Gelmeden önce kafamda ne kadar soru varsa hemen hemen her birinin cevaplarını gün gün merakla araştırıyor ve tecrübe etmeye devam ediyorum. 1 Ayın nasıl bittiğinin şaşkınlığını üzerimden de atabilmiş değilim. EVS sayesinde müthiş insanlar ve müthiş yerleri daha şimdiden gördüğümü söylemeden edemeyeceğim. Şimdiye kadar her şey gerçekten beklentimin üzerindeydi ve her şey de güzel gidiyor, tabi çantamı otobüste unutmamın ve tüm önemli eşyalarımın gitmesi dışında,
Burada zaman oldukça şehrin özel ve güzel bölgelerini mümkün olduğu kadar gezmeye ve tarihini tanımaya çalışıyoruz. Tarihlerini ve tarihi yerlerini gördükçe bir ülke geçmişinin neler anlattığını o anıtların nelerden bahsettiniği deneyimlemek gerçekten çok müthiş. Ayrıca burada yapılmış olan anıtlar, heykeller gerçekten olağandışı güzellikteler. Şehir merkezinden tutun da şehrin kenarlarda kalmış parklarına bile heykeller ve farklı çevre düzenlemeleri ile bir sanat dokunuşu yapılmış.

Old Town ve çevresi kesinlikle görülmesi gereken yerler, gelecek arkadaşlara en büyük önerim buralardır, tarihi ile de bir bilgi sahibi olduğunuzda kültürlerine ve geçmişlerine kayıtsız kalmak imkansız.
Bir proje bir gence ne öğretebilecekse o kadar şeyi öğreteceğini düşünüyorum, yeni insanlar, yeni mekanlar, yeni yemekler hayatınıza kısa süreli bir mola verip yeniden bazı şeyleri öğrenmek gibi. Kesinlikle bir sonraki evs projesi için kendimi hazırlamaya ve planlarımı yapmaya başladım. İlk defa farklı bir kültürü tanıma fırsatım olduğundan dolayı, bu duyguyu yaşamakta ne kadar geç kalmış olduğumu fark etmek içime ufaktan bir dert olmadı değil. Umuyorum ki yine bir proje deneme şansım olur ve yine güzel bir ülkeyi görme fırsatı yakalarım. Kendini geliştrmek, değiştirmek, bir adım öne götürmek isteyen insanların hiç düşünmeden yaşaması gerekli.
Bakalım önümüzdeki ay içerisinde ne kadar yer göreceğim, yaşayacağım ve üşüyeceğim.
Bu arada havalar bir anda çok soğudu arkadaşlar dikkat edin geceleri buzzz gibi bir hava var kendinize çoook iyi bakın bol EVS’li günler.

No comments:

Post a Comment