Thursday 28 June 2018

Craiova'dan selamlar...

Merhaba ben Kübra. AGH ile Romanya'nın Craiova şehrine geldim. Bugün 26.günüm ve buraya alıştığımı farkediyorum. İlk gün Bükreş Otopeni havaalanına indiğimde ben ne yapıyorum dedim kendi kendime.İlk şoktan sonra trenle Craiova şehrine geldim. Trenden inince beni ev sahibi kuruluşumuzdan biri karşıladı ve yaşayacağım eve getirdi. Sonrası biraz kendini sorgulama biraz alışmaya çalışma ve çokça Türkiye ile kıyaslama yapmakla geçti. Yemeklerimizin ne kadar güzel olduğunu kendime ne kadar tekrar ettim bilmiyorum. :)
 Zamanla güzel günler geldi tabi ki. İlk haftadan sonra burada tek başıma olduğumu ve bunun  benim ne kadar çok istediğim bir tecrübe olduğunu hatırlattım kendime. Başka bir ülkede hiç tanımadığım kişilerleydim. Zamanla tanımadığım insanlar en yakın arkadaşlarım oldu iyi ki geldim dedim.
Döndüğüm zaman çok güzel anılarım olacağını biliyorum. Bu yazıyı okuyan her kimsen yurtdışına çıkmayı,kendi ayakların üstünde durup yeni tecrübeler edinmeyi istiyorsan sende AGH yapmalısın.Ben yurtdışına çıkmayı çok istemiş ama çeşitli nedenlerle bunu başaramamış biriyken şimdi buradayım ve mutluyum. Bu yüzden gönderici kuruluşa teşekkürler.Eğer gerçekten istersen ve sabretmeyi az çok öğretmişse hayat sana,isteğinin gerçekleştiğini görebilirsin.Sabredebiliyorsan hayat sana bir armağan veriyor.Önce sınıyor,test ediyor,önüne türlü zorluklar çıkarıyor ama sonra sen her şeyi boşverdiğin zaman geliyor sana tüm istediklerin. Hayat ve zaman benim bildiğim en iyi öğretmenlerdir. Kim sana ne kadar anlatırsa anlatsın,yaşamalısın!!!
Eğer öğrenmek,adım atmak istiyorsan kendi yolunda sana tek tavsiyem yaşa! Ben de öyle yapıyorum. Yaşamaya çalışıyorum.Hayatın güzel yanlarını görmek için,öğrenmek için,herkesi tanımak için ama en çokta kendimi. Bence herkes çocuktur. Evet sende çocuksun. Öğrenmeye açsın ve öğrenmeyi ne kadar istediğin çok önemli. Büyümek senin istediğinin dışında bir olgudur ama nasıl büyüdüğün sana kalmıştır. Nasıl bir yetişkin olmak istiyorsun düşün. Büyürken algının genişlemesi için yaşadığın alandan uzaklaşmalısın bu konuda AGH mükemmel bir fırsat.Herkese tavsiyemdir.

Umarım hayatın seni tatmin edecek mutluluklarla dolu olur. 

No comments:

Post a Comment