Wednesday 8 January 2020

Kalbinizi Açın...

Kafamda bir sürü soru işaretleriyle başladığım yolculuğum sonucunda inanılmaz keyifli iki ayı geride bıraktım. Ve bu süreçte her zaman yardımcı olan İYACA her şey için çok teşekkür ederim. Bizi hiç yalnız hissettirmedin. Sabırla dinleyip hep yardımcı oldun.
Hazırlık aşamasını tamamlayıp elinizde bavullarla havaalanına indiğinizde kendi kişisel gelişiminiz için ne kadar muhteşem bir şey yaptığınızı anlıyorsunuz. Yabancı bir ülke, farklı bir kültür, yeni bir hayat tecrübesi…
Biz Bükreş in ufak bir kasabası olan Ciorogârla’ da kaldık. Projemiz gereği burada öğrencilerle birlikteydik. Benim için belki de projenin en keyif aldığım taraflarından biri çocuklarla birlikte olmaktı. Onların hayatlarına dokunabilme fırsatı yakalayabilmiş olmak gerçekten muhteşem. Hepsi çok sıcakkanlı,çok içten; bizlere çok aşinalar. Hatta bizimle daha iyi iletişim kurmak için Türkçe bile öğrenmeye çalışıyorlar.  Belki de uzun zamandır unuttuğum saf sevgiyi onlarla hissettim.
Ayrıca değinmeden geçemeyeceğim. Kaldığımız yerin şartları dürüst olmak gerekirse çok iyi değildi. Ama burada proje arkadaşlarımızla kurduğumuz dostluk paha biçilemez. Birlikte çok keyifli dolu dolu zaman geçirdik. Bu kadar birbirinden farklı karakterde insanın bu kadar uyumlu olmasına şaşırmamak elde değil. Deneyimlemesi muhteşem. Kesinlikle tavsiye ederim.
Çok kısa da Bükreş ten bahsetmek istiyorum. Bükreş gerçekten tarih kokan kendi halinde keyifli bir başkent. Sürekli keşfedilebilecek yeni yerler bulabiliyorsunuz. Ben Bükreş dışında da birkaç şehir gezebilme fırsatı buldum. Bazılarına mentörümüz Adrian ile ekip olarak gittik. Çok keyifliydi. Harika yerler keşfedebilme fırsatı yakaladık.
Her şey güzel olacak! Hayatta en bunaldığım anlarda bağırarak söylediğim şarkı. Yine bu anların birinde benim için bir anda gelişen harika bir öyküsün Ciorogârla!Kısaca özetlemek gerekirse kendinize bir güzellik yapın ve keşfedin. Kalbinizi açın...



No comments:

Post a Comment