Tuesday 17 December 2019

Mi Casa Es Tu Casa

Kasim ayinin basina kadar hava ilik seyrediyordu. Simdi simdi kalin kaban giymeye basladigim bu gunlerde 3 ayimi geride biraktigimi farkettim. Guzel Ispanya, guzel Valencia. Ilk yazimda da yazdigim gibi ben ev sahibi kurulusumun ofisinde calisiyorum, burada avrupa projeleri departmanindayim. Bazi projelere ev sahipligi yapiyoruz. (Training Course veya Youth Exchange). Yeni organizasyonlar ve farkli kulturden insanlarla iletisimde olmak icin harika bir firsat. Ayrica “English Coffee” adi altinda burada yasayan ve ingilizce gunluk konusma duzeylerini gelistirmek isteyen halk icin ingilizce siniflar duzenliyoruz. Ben onlardan ispanyolca bir seyler kaparken onlar da benden ingilizce bir seyler ogreniyorlar. Bu arada Valenci`da nerdeyse her ailenin hayatimda daha once gormedigim cinsten harika kopekleri var. 
9 ay boyunca ESC projemiz icinde 2 kere egitimimiz olmak zorunda. Birincisi baska bir sehirde gerceklesti bile. 1 hafta Alicante`de kaldik. Baska sehirden gonullulerle tanistim ve hala gorusuyoruz. Hepsi birbirinden tatli insanlar. Bu sayede Ispanya`da ziyaret edip konaklayacaginiz baska arkadaslar edinmis oluyorsunuz.
Bazi aksamlar toplanip kendi ulkelerimizin yemeklerini beraber yapip yiyoruz. Ortaya inanilmaz deneyimler cikiyor. 
Simdilik Ispanya`dan soylemek istediklerim bu kadar. Gelecek aylar gorusmek uzere, youtube`da yasadigim yerle ilgili kisa filmler paylasiyorum. Kanalim: Cansu Gok. Burasi da yasadigim yer: https://youtu.be/DPbeADEMlqI
Hoscakalin..
Cansu Gok




No comments:

Post a Comment