Thursday 29 February 2024

Kendime yeni bir ben ekledim...

KENDİME YENİ BİR BEN EKLEDİM...

Merhaba arkadaşlar! Kasım ayinin sonuna gelmiş bulunmaktayız. Bu ay benim için yeniliklerin ayı oldu. Ay başında “On-Arrival” etkinliğimiz vardı. Bu etkinlikte Avusturya genelindeki rastgele seçilen yaklaşık 20 gönüllü Viyana`da dört gün geçirmekte. Ben bu etkinliğe bu ay katildim. Ve muhteşem bir deneyimdi. Her ne kadar Viyana'yı keşfetme fırsatı bulamasak ta şimdilik bize edecek kadarını başarabildik.

Bu etkinlikte neredeyse 7-8 farklı ülkeden benim gibi gençler vardı. Çok güzel arkadaşlıklar edindim. Kendi kültürümden başka pek çok kültürü tanıma fırsatında bulundum. Kendimi çok enternasyonal hissediyorum. Ve belki de en cezbedici kismi Viyana`da dört gün Avusturya'nın en bilinen otellerinden birinde hiçbir ücret ödemeden bu deneyimi kazanmak.

Viyana`da girdiğiniz her sokaktan farklı bir müzik duymak, farklı bir enstrüman duymak gerçekten çok başka bir alemde olduğunuzu hissettiriyor. Havaların yavaş yavaş soğumasına rağmen Grazin güzel insanlarının yüzünden sıcak gülümsemeleri eksilmemekte. Yolda yürürken çocuk ya da yaşlı erkek ya da kadın fark etmeksizin insanların art niyet belli etmeden selam vermeleri bizlerin artık çok uzaklaştığı bir hareket. Ne hoş ki bu insanlar bunu devam ettirmekte...

Gitgide artan arkadaş çevrem sayesinde ilk yurtdışı deneyimimi (aslında eylülde Slovenya'ya gitmiştim ama o sadece 3 saatlik bir gezintiydi ve benim evime sadece 30 dk mesafedeydi) Linz`deki arkadaş grubumuzla beraber ilk yurtdışı maceramızı Prag'a yaptık. Kelimenin tam anlamıyla muhteşemdi. Prag gerçekten görülmeye değer yerlerin başında gelmekte. Kasım ayında olmamıza rağmen dondurucu soğuğu yine de bizi gezmekten alıkoyamadı. E bir gönüllü olarak bizi gezmekten hiçbir şey alıkoyamaz desek yeridir.

Her gecen yeni bir gün hayatıma yepyeni şeyler katmakta. ESC gerçekten muhteşem bir şey!





 

No comments:

Post a Comment