Tuesday 26 March 2024

Slovakya’da Kültürel Çeşitlilik ve Doğal Güzelliklerle Dolu Bir Kasım Ayı

Slovakya’da Kültürel Çeşitlilik ve Doğal Güzelliklerle Dolu Bir Kasım Ayı 

Kasım ayının başında ufak bir tatilimiz oldu, ben de Slovakya’nın Liptov bölgesindeki gönüllü arkadaşımızı ziyaret etmeye karar verdim. Tamamen doğanın içinde, huzur dolu bir bölgeydi, hafta sonu sadece civarlardaki köylerde yürüyüş yaptık ama köylerin dokusunu oldukça kendine hastı. Bir tanesinin içinde ufak bir şelale mevcut, bir diğerinde ise doğal termal bir kaynak. İnsanlar çoğunlukla kış gelmeden oraya yüzmeye gidiyorlarmış, oldukça güzeldi.

 

Kasım ayı oldukça soğuk olduğu için, çalışma saatlerinin dışında çok fazla dışarı çıkamadık. Ama bu bir yandan da içeride kalıp gönüllü arkadaşlarla birbirimizin kültürünü daha fazla öğrenme fırsatı sağlamış oldu. İtalyan arkadaşımız Lasanya hazırlarken, Fransızlar Ratotoille pişirdiler. Ben de onlara sabah kahvaltısında menemen hazırlamaya başladım, ayrıca küçüp çaplı bir Türk kahvaltısının nasıl olduğunu da onlara göstermiş oldum.


No comments:

Post a Comment