Monday 26 October 2015

WROCLAW - İlk Günlerim

Merhabalar Ben Özgür, 15 gündür EVS gönüllüsü olarak Polonya/ Wroclaw’dayım. 10 ay buralarda olacağım. Semper Avanti adında bir kurumda görev alıyorum. MLC (Multicultural Cafe) adını verdikleri bir etkinlik sahası var ve 15 kişiye yakın gönüllüyü barındırıyor bünyesinde. Benim bu etkinlik sahası içerisinde görevim, çeşitli alanlarda sunumlar yapmak (EVS,Türkiye,İnsan Hakları,Evsizler gibi). Bu sunumları okullarda yapıyoruz ve tüm yaş gruplarını göz önüne bulundurarak sunumları çeşitlendiriyoruz ve düzenliyoruz. Neredeyse her gün çeşitli atölyeler düzenleniyor. Burada çok yeniyim ve öğrenmem gereken çok şey var. Burada çalıştığım süre boyunca farklı deneyimler yaşayacağımı düşünüyorum. Hem kişisel anlamda beni geliştirecek hem de iş hayatıma katkı sağlayacak deneyimler. Teşekkürler. Özgür KARAKAŞ



No comments:

Post a Comment