Thursday 18 April 2024

Öğrenme, Paylaşma ve Yeni Başlangıçlar

Öğrenme, Paylaşma ve Yeni Başlangıçlar

Aralık ayı, ESC gönüllülük eğitimi nedeniyle uzak kaldığım görevlerime odaklanarak sakin geçti. Tamamlamam gereken video düzenlemesi ve alt yazı eklenmesi bekleyen 20'den fazla video üzerinde çalışmaya devam ettim. Ardından, Avusturya'daki eğitim sisteminde göçmen çocukların dahil edilmesi için yapılan iyi uygulamaların, destekleyici kursların, platformların ve yayınlanan bilimsel araştırmaların üzerine bir rapor hazırlama görevi verildi. Raporu, uluslararası eğitim, küresel vatandaşlık, insan hakları ve sürdürülebilir gelişim eğitimi alanına odaklanarak tamamladım.

Aralık ayının sevindirici bir haberi olarak, ev sahibi kuruluşum InterAktion, bugüne kadar gerçekleştirdiği projeler ve elde ettiği başarılar nedeniyle Avusturya Ulusal Ajansı'ndan ödül almaya hak kazandı. Ödül töreni için ekip olarak Viyana'ya gittik. Gündüz oturumunda sertifikalar alındı ve akşam oturumunda açık büfe, müzikler ve tiyatro gösterileri eşliğinde ödüller takdim edildi. Bu benim için çok heyecan verici bir gün oldu. Ekip olarak keyifli vakit geçirdik; yılbaşı konseptli olduğu için şapkalar ve maskelerle fotoğraflar çektik. Bu süreçte video çekiminde görev aldım ve sosyal medya için reels hazırladım.

Yılbaşı öncesi InterAktion çalışanları, eski gönüllüler ve destekledikleri göçmen arkadaşları bir araya getirme kararı aldık. Ev sahibi kuruluşun evinde geçirdiğimiz tatlı bir akşamda, birbirimiz hakkında yeni bilgiler öğrendik. Ekibin en yeni üyesi olarak herkesle birebir tanışma fırsatım oldu. Yemekler yedik, hediyelerimizi açtık ve oyunlar oynayarak geceyi sonlandırdık. 

Bu yıl bana çok şey öğretti, birçok yeri gezme fırsatı buldum, yeni insanlarla tanıştım, sınırlarımı zorladım, çok güldüm ve hatta ağladım. 2023'ün benim için gerçekten öğretici ve çeşitli deneyimlerle dolu bir yıl olduğunu fark ettim. En sonunda, çok sevdiğim bir arkadaşımın hayatımdan çıkmaya karar verdiğini öğrendim, 2023'ün son damgasını yedim yani. Yine de yeni yıla girmenin heyecanı içindeyim. Yeni başlangıçlar yapmak, ilham vermeye ve bizi olduğumuz gibi kabul eden insanlarla devam etmek için hazırım. Yeni yılınız şimdiden kutlu olsun! 🎉

 




No comments:

Post a Comment