Sunday 6 October 2024

Tatillerde Avrupa Seyahatlerim

Herkese Slovakya-Cadca’dan Selamlar 🙂

Öğrencilerle birlikte çalıştığımız için eğer onların okul tatili varsa bende bu süreçte serbest oluyorum. Daha önce hiç yurt dışına çıkmadığım için ve proje ile ilk defa Slovakya’ya geldiğim için bu tatil zamanlarını seyahat yaparak değerlendiriyorum. Bazı seyahatlere tek başıma çıkarken bazılarına birlikte gönüllül ük yaptığım arkadaşlarımla gidiyoruz.

Bazı seyahetlerim de ise yurt dışında yaşayan Türk arkadaşlarımı ziyaret ediyorum.

Farklı farklı seyahat yapma imkanları buldum. İlki toplam 9 günlük ilk solo seyahatimdi ve sadece bir sırt çantasıyla. Cadca’dan Prag’a trenle geçip oradan Paris’e geçtim. Sonrasında Brüksel ve Amsterdam’ı ziyaret edip Viyana üzerinden evime geldim. İlk tek başıma yaptığım uzun süreli bir tur olduğu için çok iyi hissetmiştim. Sonrasına İtalya’nın popüler şehirlerini gezdiğim 1 haftalık bir turum oldu. Sadece bir ülkenin farklı şehirlerini gezmekte farklı bir tecrübe olmuştu. Gönüllü arkadaşlarımla birlikte ekip olarak Prag ve Budapeşte’ye gittik. Burda toplu olarak gezmekte çok keyifliydi. Berlin’de yaşayan bir Türk arkadaşımı ziyaret etme şansım oldu ve ilk defa bir Avrupa şehrini bir Türk ile gezmiş oldum. Kendimi evde gibi hissettim. Son olarakta İspanya ve Portekiz turu yapma şansı buldum. Burada Endülüs şehirlerine gitme imkanım da oldu ve eşsiz bir deneyimdi. Gittiğim her ülkede farklı bir şeyi keşfettim ve beğendim.

 

Tüm projem boyunca bir yandan çalışırken bir yandan orta bütçeli yaptığım seyahatler için çok mutluyum 🙂

No comments:

Post a Comment