Sunday 7 July 2024

Slovakya'da Haziran Ayı

Slovakya'da Haziran Ayı

Haziran ayına Struzielka’ yaz kampı ile başladım. 28 Mayıs- 5 Haziran arasında gerçekleşen Çek Cumhuriyetindeki bir özel eğitim okuluyla ortaklaşa gerçekleştirilen yaz kampında rol aldım. Mala fatra milli parkı civarındaki bir otelde, çeşitli engelleri olan bireylerle vakit geçirdim. Oldukça eğitici bir kamptı, drama terapi, sanat terapisi, müzik terapisi gibi atölyelerde eğitimcilere destek oldum.

Haziranın ikinci haftasında Keric tarafından gerçekleştirilen “In and out” international training ine katıldım. Burada Türkiye de dahil olmak üzere çeşitli Avrupa ülkelerinden 23 katılımcı ile çalıştım. Eğitimin teması çocuklar için indoor ve outdoor aktiviteleri idi. Burada bir takım oluşturarak diğer katılımcılar için birkaç saatlik bir aktivite hazırladık. Oldukça eğitici ve verimli bir training oldu.

Eğitimden döndükten sonra okul dönemi sona ermek üzere olduğu için beraber çalışmakta olduğum okullara gidip öğrencilerle vedalaştım. Öğretmenlerden çeşitli veda hediyeleri aldım. Haziran ayının 3. Haftasında okullarla ilgili tüm sorumluluklarım, yani projedeki temel rolüm sona ermiş oldu.

Ayın son haftasında işten izin alarak, Almanya’ya bir tatile çıktım. Eski Erasmus arkadaşlarımla buluştuktan sonra, Türkiye’den bir arkadaşımla Berlin turuna çıktım.


No comments:

Post a Comment