Sunday 2 June 2024

Kasım 2023 : Keric’de Yaşam

 Herkese Slovakya-Cadca’dan Selamlar 🙂

Keric benim gönüllülük yaptığım derneğin adı. Derneğin merkez binası aynı zamanda benim evim hem de çalışma yerim. O yüzden daha da bir anlamlı. Dernek binamız nehir kenarında yer alıyor. Ve nehiri takip ettiğinizde harika bir ormanlık yol var. Ayrıca bu kadar doğanın içindeyken şehir merkezi ve alışveriş yapabileceğiniz yerler sadece 5 dk yürüme mesafesinde. Kesinlikle hayallerimin bile üzerinde bir yer. Yüzme havuzunun 5 dakika olduğunu söylemiş miydim 😀

Keric binası 3 katlı bir bina. Giriş kısmında ofis ve eğitim sınıfları varken üst 2 kat benim ve diğer gönüllülerin evi :) Toplam 8 gönüllüyle birlikte yaşıyorum. Ve hepimiz farklı ülkelerdeniz: Almanya, Polonya, Fransa, İtalya, Finlandiya, İrlanda, Slovakya ve Türkiye. Slovakya ilginizi çektiyse kendi ülkenizde de uzun dönem ESC yapabiliyorsunuz. Bu fırsatları kovalamanızda fayda var.

Mutfağı ortak kullanıyoruz ve yemeklerimizi kendimiz pişiriyoruz. Hepimizin çalışma takvimi ve damak tadı farklı olduğu için bireysel pişiriyoruz. Ama ekipçe bir karar aldık ve her Cuma ekip yemeği yapıyoruz. O hafta sorumlu olan kişi ülkesinin ünlü yemeğini pişiryor. Bugüne kadar Fransa’dan Krep, İtalya’dan Lazanya ve Türkiye’den mememen gibi menülerimiz vardı 🙂

Ben odamı Alman bir arkadaşla paylaşıyorum. Bu yüzden sık sık muhabbet etme şansımız oluyor. Aynı zamanda mutfakta bir koltuğumuz var. Her akşam orada bir araya gelip uzun sohbetler ediyoruz. İngilizcemin giderek geliştiğini hissediyorum. Hemde bir çok yeni bligi öğreniyorum bazende bildiklerimin yanlış olduğunu :) 8 farklı milletten insanlar aynı evde yaşamak harika ve eşsiz bir tecrübe 🙂









No comments:

Post a Comment