Friday 8 March 2019

Atenție, se închid uşile!!

Merhabalar 
Daha önce uzun süreli yurtdışı seyahati yapmamıştım. Üniversiten mezun olduktan sonra üç yıllık yoğun iş temposunun ardından EVS ile bu şansı yakaladım. Tam bir aydır Bükreş’e yaklaşık yarım saat uzaklıkta olan Ciorogarla kasabasında yer alan bir lisenin yurdunda kalıyorum. Haftanın 4 günü liseli öğrencilerle aktivite yapıyorum. Kendi tecrübeme dayanarak ve onlara gelecekte yapabilecekleri meslekler hakkında bilgiler veriyor, onları hayata karşı daha emin adımlar atmaları için cesaretlendirmeye çalışıyorum.
Bu arada kendim futbol tutkunu olduğum için arada çocuklarla futbol maçı da yapıyoruz. Şuana kadar iki maç yaptık ve ikisini de biz kazandık. Ayrıca ülkemin insanlarını , tarihini , kültürünü onlarla paylaşıyorum. Tabi onların kültürünü de öğreniyorum. Haftasonlarını arkadaşlarımla Bükreş’te geçiriyor ve yeni yerler keşfetmeye çalışıyoruz. Şuana kadar Bükreş dışında Braşov ve Köstence’yi gezme fırsatı buldum. Braşov gerçekten görülmesi gereken harika bir şehir. 
Şuanda Romanya’da bulunmamı sağlayan EVS ailesine teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşürüz. Dikkat kapılar kapanıyor!! (Atenție, se închid uşile!!)

No comments:

Post a Comment