Friday 17 May 2019

Güzel Tecrübeler


Merhaba, ben Veysel DURMAZ Akdeniz Üniversitesi ziraat mühendisliği öğrencisiyim.Şuan 2 aylık Romanya EVS projesinin 1.ayını tamamlamış bulunuyorum.Bu sene karşıma çıkan bu fırsatı yani EVS projesi için okulunu uzatan bi öğrenciyim ama bu güzel program için yeniden yine aynı kararı vereceğimi düşünüyorum.

Bizim projemiz Romanya Bükreş'in Braneşti ilçesinde gerçekleşiyor.Projenin amacından genel anlamda bahsetmek gerekirse buradaki insanlara oy kullanmanın onlar için bir sorumluluk olduğunu ve ülke geleceğine etki etmeleri amacıyla oy kullanmanın önemini anlatmak.Burda ki seçimlere katılımın düşük olması gerekçesiyle oy oranlarında bi artış hedeflerine yardımcı olmak.

Projenin bana olan katkılarına gelirsek eğer dil pratiğim için benim adıma çok önemli bir gelişme oldu diğer katkılarından bahsedersem bu projelerin genel anlamda insana özgüven ve sorumluluk alma konusunda çok büyük yardımları olduğunu düşünüyorum.Bu projeleri herkese tavsiye ediyorum insanın kendine bi şey katması,kendini geliştirmesi açısından hem de yurt dışı tecrübesi edinmesi açısından herkese çok büyük şeyler katacağını düşünüyorum.

Başlarda yurtdışında olmak tabi zor oluyor hele ki bizim gibi yemek kültürü iyi olan bi ülkeden başka bir yere gidince zorluk çekmemek mümkün değil ama zamanla insan alışıyor çünkü hayatına kattıklarını düşünürsek eğer insan birçok şeyden fedakarlık verebilir diye düşünüyorum.Onun haricinde benim açımdan çok büyük bir zorluk yaşadığım söylenemez her şey güzel gidiyor ve böyle devam edeceğini umuyorum.

 Bu fırsatı bize sunan, bizim için çabalayan IYACA derneği çalışanlarına ve Serdar Dobur'a teşekkürlerimi sunuyorum.Görüşmek üzere sağlıcakla kalın başka ülke bloglarında görüşmek üzere.


·         Veysel DURMAZ

No comments:

Post a Comment