Thursday 26 December 2019

Gönüllü Kalbi - Sadece Sevgi Yeter

      Son zamanlarda sevgi kavramı üzerine çok düşünüyorum . Gerçi her zaman çok düşünürüm ama burada olduğum süre zarfında daha çok düşündüm .  Hiç bilmediğim bir ülkede hiç tanımadığım insanlarla bir ‘ gönüllü kalbi ‘ oluşturduğum bu projede sevginin her çeşidine ve iyileştirici gücüne bütün kalbimle inanıyorum.
    Bazı romanlar vardır okursun , elinden bırakmadan okursun bitirmek ile hiç bitmemesini istemek arasında büyük bir gelgit yaşarsın . Kendini kurgunun içine bırakır ve baş karakterlerden biri olursun. Romanya benim hayatımda okuduğum en romandı. Yaşadığım bu küçük kasaba hayatımda hiç unutmayacağım ve hep güzel hatırlayacağım kocaman anılar verdi. Bi baktım ki baş karakter olmuşum herkesi sevgiyle kucaklıyorum . Böyle içten sarılmayalı ve yardımlaşmayalı ne uzun zaman olmuş oysa… Kendimi Ciorogarla da lise öğrencileri ile birlikte onlara yardım ederken , onlarla vakit geçirirken ne kadar özgür hissettiğimi anlatamam . Başka bir ülkede , başka bir kültürde , başka bir dilde çocukların kalbine dokunmak kendimde hiç bilmediğim yanlarımı keşfetmeme yardımcı oldu .  Meğer ben doğuştan gönüllüymüşüm gönüllü olmaya . Elimden gelse bu sevgi çemberine aldığım bütün çocukları yanımda götreceğim .
  Bu güzel kasabanın ve bu güzel insanların bana hissettirdikleri her zaman yüzümü gülümsetecek kocaman anılar. Zira anılar hatırladıklarında değil hissettiklerinde gizlidir. Sevgili Ciorogarla bende hissettirdikleriniz muazzam…
  Ve merhaba , ben Kübra 25 yaşında Romanya ya gelmiş bir gönüllüyüm. Son iki haftamda kalbimi parçalara ayırıp bir kısmını burada bırakıyorum , iyi ki hayatımdan geçti dediğim kocaman bir anı ile ..
Bu deneyimi hayatıma katan ve bu süreçte hep yanımda olan İYACA sonsuz teşekkürler size 😊






No comments:

Post a Comment