Wednesday 12 October 2016

Bir Agh macerasının sonuna geldik :)

Merhaba Arkadaşlar
Ben EUROPEAN YOUTH DREAM isimli AGH projemi yaklaşık 15 gün önce tamamladım ve şuan Türkiye'deyim hatta okul telaşı bile sardı. Arkama dönüp baktığımda mükemmel bir iki ay görüyorum, müthiş arkadaşlıklar görüyorum. Arada bir özlem sarmıyor değil. Ama şunu da itiraf etmeliyim ki ülkemi gerçekten çok özlemişim.  
Şimdi sizlere dönmemize yakınken gerçekleştirdiğimiz son organizasyonlardan bahsedeyim. Sliven valiliğiyle bir görüşme düzenlendi. Kendisi orada olmamızdan mutlu olduğunu belirtti. Bulgaristan için izlenimlerimizden bahsetmemizi istedi. Bizlere iletişim bilgilerini verip her konuda yardımcı olabileceğini belirtti. Bu tavrı beni etkiledi doğrusu.


Projeye başladığımızda beri hazırladığımız 12 ağustos yağmurlu bir gündü maalesef. O gün beklediğimiz gibi olmasa da akşamında bir Restaurant'ta güle güle partisi adı altında yine bir akşam yemeğinde buluştuk. Herşey çok güzeldi, çok eğlenmiştik. Bizim misafirperverliğimizi beğenmiş olmalılar ki ev sahipliğimizde gerçekleşen başka bir organizasyon istediler. Bu sefer çok vaktimiz yoktu hem pratik hem lezzetli bir şeyler düşündük. Bilir misiniz bilmem meşhur Kayseri yemeği olan yağlama yaptık. Anlayacağınız yine Türk mutfağına hayran bıraktık :) Dönüş tarihimiz yaklaştığından duygusal konuşmalarımız oldu. Bizi bu kadar sevdiklerini bilmiyordum. Birbirimize ileriki zamanlarda da görüşme, bağları koparmama sözleri verdik. Çok memnun kaldım bu tavırlarından. Sadece bilgi ve becerilerimizi değil birlikte çok şey paylaşmıştık. Bulgaristan 20.yaşımın en unutulmaz karelerinden. Çok fazla anı, çok fazla fotoğraf var geride. Sizlerle bunları paylaşıyorken bile bir hüzün kapladı içimi.

No comments:

Post a Comment