Wednesday 27 July 2022

VİLNİUS’DA GÖNÜLLÜLÜK

Tekrardan merhaba, ben Seda. Sizlere gönüllülük projemin yedinci ayını anlatmak istiyorum. Öncelikle belirtmeliyim ki zaman çok hızlı geçiyor. İlk günlerimde sürekli bu süreci nasıl geçireceğimi düşünüp, endişelenirdim. Hiç bitmeyeceğini düşündüğüm yılın, yedinci ayını göz açıp kapayana kadar doldurmuş oldum. Soğuk kış günlerini atlatmış olmak beni çok mutlu ediyor. Buz gibi hava hiç istemeseniz de sizi içeride kalmaya zorluyor. Vilnius’un bu kadar renkli bir atmosferi olacağını hiç düşünmezdim. Şehrin her yerinde çiçeklenen ağaçlar var. Şehrin kokusu değişti. Kış günlerinde bomboş olan sokaklar insanlarla doldu.

Nisan ayını Paskalya Bayramı’yla karşıladık. Günlerce hazırlık yaptık. Yumurtaları boyadık, kurabiye pişirdik ve süsledik, mum yaptık ve sepetlerimizi hazırladık. Çocukların mutluluğu görülmeye değer, her anın tadını çıkarmayı ve mutluluklarını paylaşmayı biliyorlar. Havaların ısınmasıyla uzun yürüyüşlerimiz başladı. Sabah aktivitelerinden sonra hazırlanıp dışarıya çıkıyor, parkları ve müzeleri ziyaret ediyoruz.

Günün kalan kısmını çoğunluklar arkadaşlarımla geçiriyorum. Proje sayesinde farklı milletlerden bireylerle tanışma fırsatım oldu ve birçok arkadaş edindim. Buluşuyor, yürüyüşlere çıkıyor, etkinliklere katılıyor ve etkinlikler oluşturuyoruz. Burada olmak bana çok iyi geldi. Her geçen günle geliştiğimi hissediyorum. Önümde dört ayım var. Güzel anılar ve dostluklar biriktirmeye devam edeceğim.

     Görüşmek üzere… 

                                                                                                                             Seda Çelik

No comments:

Post a Comment