Sunday 24 July 2016

BURADA GÜNLER GÜZEL GEÇİYOR

Selam arkadaşlar!
Burada günler güzel geçiyor. Burgaz'da 5 aydır kalıyorum. Biraz Bulgarca öğrendim ve az çok buradaki insanlarla konuşabiliyorum. Burada yeni arkadaşlarım oldu ve neredeyse her gün onlarla beraber güzel zamanlar geçiriyoruz.

Peki ben buralarda neler yapıyorum? Mesela geçen haftalarda Sofya'da gerçekleştirilen varış sonrası eğitime katıldım ve 1 hafta Sofya'da kaldım. Uzun dönem AGH projesine katılacak arkadaşlar varış öncesi veya varış sonrası eğitimlerinden birine mutlaka katılıyor. Tabi şansı olan her ikisine de katılabiliyor. Bir tür oryantasyon ve rapor sunma gibi düşünün.



Zaman burada çok hızlı geçiyor. Bense buradaki zamanı iyi değerlendirmeye çalışıyorum. Daha önceki yazımda burada çok Türk olduğundan bahsetmiştim ve Türklerle karşılaşmaya da devam ediyorum. O yüzden bazı konularda çok zorlanmıyorum. Kaybolursam bana yerimi tarif eden birisi mutlaka çıkıyor ya da Türk yemeklerini yiyebileceğiniz restoranlar her yerde. Kısacası diğer ülkelerde olduğu gibi aç kalmıyorsunuz :)



Burası yazın ayrı bir güzel. Sahilde yürümek şu sıralar yaptığım en keyifli şey. İnsan gerçekten rahatlıyor.Yaz olduğu için okullar tatil. Bu yüzden proje kapsamında faaliyet yaptığım Aytos'daki anaokuluna gitmiyorum artık ama orayı özlediğimi belirtmeliyim. Oradaki çocuklarla zaman geçirmek ayrı bir eğlenceliydi.Okullar kapanmadan önce farklı bir anaokulunda çiçek ekimi gerçekleştirdik çocuklarla. Burada zaman böyle geçiyor işte. Bakalım ilerleyen zamanlarda neler yapacağım heyecanla bekliyorum.


Şimdilik bu kadar. Gelecek yazımda görüşmek üzere.


No comments:

Post a Comment