Wednesday 30 September 2015

1. BÖLÜM / Hazırlıklar Başlasın


Merhaba ben Umut KILIÇ, Organizatörüm

İlk yazımda sizlere kısaca kendimden ve EVS’ye başvuru sürecimden bahsedeceğim.

        Ben Bursa Uludağ Üniversitesi Dış Ticaret Bölümünü yeni bitirdim. Üniversitenin ilk yıllarından itibaren organizatörlük yapıyorum. Seminerler, Tv Programlarına geziler, Kayak Turları, Tekne Turları ve birçok geziler düzenledim. Binlerce insanla tanıştım. Yüzlerce Organizasyonun içinde bulundum.

Şimdi gelelim EVS’ye katılmaya nasıl karar verdiğime


        Üniversitenin son senesinde okulda EURODESK tanıtım semineri yapılmıştı. O seminerde kafama koymuştum. Projelerle yurtdışına gidecek, yeni ülkeler keşfedip yeni insanlarla tanışmayı. O gün hayal ettim bunları. Hayal etmesi bu kadar güzelse gerçeği nasıl olurdu acaba?

        Neyse hemen Facebook da EVS/AGH ile ilgili onlarca gruba katıldım. Bu gruplarda ki projelere baktığımda projelere başvurmak için “CV ve MOTİVASYON MEKTUBUNA” ihtiyacım olduğunu anladım. Hemen CV ve MOTİVASYON MEKTUBUNU hazırladım. Hazırlamam yaklaşık 2-3 günümü aldı. Hazırladıktan sonra Uzun Süreli Projelere Başvurmaya Karar Verdim.

        Yaklaşık 2-3 ay facebook gruplarını takip ettim. Uzun süreli onlarca projeye başvurdum. Sonra internetten Gençlik Merkezlerini araştırdım ve buralara mailler attığım ve sonunda cevap geldi.

        Gelen mailde 1 yıllık Bulgaristan’da ki bir projeye gönüllü aradıklarını belirten bir maildi. Hemen başvurumu yaptım. Sonra yazışmalar vs yapıldı. Bulgaristan’da ki kurum beni onayladı. Sonra vize için gerekli belgeleri toplamaya başladım. Vizeye başvurdum. Şuan 23.09.15 Çarşamba, 8 gün sonra Bulgaristan’dayım heyecan var mı ? Hem de nasıl ? Birazda korku ama tatlı korku J çünkü bilmediğim bir ülke bilmediğim insanlar bilmediğim bir hayat, aslında tam da istediğim gibi …



Neyse bir sonra ki yazımda yolculuğumu ve Bulgaristan’da ki ilk günlerimi anlatıyor olurum burada ;)

No comments:

Post a Comment