Monday 29 June 2015

İtalya'dan Selamlar

İtalya Brindisi’den selamalar, İYACA Ailesine bu güzel projede yer almamızı sağladıkları için teşekkür ediyorum. 
Brindisi’de güzel bir hafta geçirdim. Proje mentörümüz Laura, bizi güler bir yüzle karşıladı ve yolda sohbet ederek evimize götürdü. Ertesi gün proje ile ilgili detayları konuştuk ve bize çevreyi gösterdiler. İlgililer ve en az onlar da bizim kadar heyecanlı. İtalya’ya gelmiş olmanın verdiği heyecanla ilk günden etrafı gezmeye, keşfetmeye başladım. Yeni bir ortama girmiş olmanın, yeni insanlarla tanışmanın ve böyle bir projede olmanın keyfine varıyorum.
Kreşte çocuklarla birlikte olmak çok güzel. Onlar bana İtalyanca öğretiyor, ben onlara İngilizce öğretiyorum. Daha küçük yaştaki çocuklarla da oyun oynuyoruz. Birbirimize çok alıştık. Brindisi küçük güzel bir tatil kasabası. Sokakları, binaları eski ama sevimli. İnsanlarla ilişkim arttıkça daha da güzel bir yer oluyor. Kreşte birlikte çalıştığım Chiara ve Marika ile güzel anlaşıyoruz. Çocuklarla nasıl anlaşacağıma örnek oluyorlar. 
Brindisi’nin merkezi akşamları gençler ile doluyor, cafeler, mekanlar kalabalıklaşıyor, ışıklar ile süslü çok güzel bir yer oluyor. Ankara’dan giden biri olarak deniz havası almak ve limanında tur atmak ayrıca güzel :) Gün geçtikçe burayı daha çok seveceğimi düşünüyorum.


                                                                                  Esin Tuğba Tözman


No comments:

Post a Comment