Tuesday 29 March 2016

Bulgaristan'da İlk Günlerim

Buraya gelmem uzun zaman aldı ama geldiğime de değdi açıkçası. Avrupa Gönüllü Hizmeti gönüllüsü olarak Bulgaristan'ın Burgas şehrinde kalıyorum. Burası çok farklı ama güzel. Otobüsten ilk indiğimde buraya nasıl alışacağımı düşünüyordum fakat bir süre sonra açıkçası zor olmadığını söyleyebilirim.

Bulgar halkı oldukça cana yakın, hatta halkın bir kısmı burada Türkçe konuşuyor. Tabi bize de oldukça yardımcı oluyorlar. Kaldığım şehir deniz kenarında. Buranın sahili gerçekten çok güzel ve yanında da büyük bir parkı. Bazı zamanlar gidip denizi izlemek bana Hatay'ı, memleketimi hatırlatıyor. Şimdiden ailemi ve arkadaşlarımı çok özlediğimi hissediyorum.




Burada 1 yıl kalacağım ve bakalım burası neler katacak bana. Şimdiki görevim burada ana okulundaki Türk çocukları ile zaman geçirip onlarla ilgilenmem. Ne yalan söyleyeyim daha önce bu kadar çocukla zaman geçirmemiştim. Çocuklarla geçirdiğim ilk gün güzel ve eğlenceliydi.Tek sorun ana okulunun kaldığım yerden yaklaşık 40 dk uzaklıkta olması. Kaldığım dairede şuanda tek başımayım ve umuyorum en yakın zamanda buraya yeni gönüllüler gelir. Şimdilik kendinize iyi bakın.



No comments:

Post a Comment