Sunday 7 November 2021

BUNA BUNA ROMANYA!

 

Merhaba ben Ali HELVACI,

Buna buna Rumence’de en sevdiğim kelimelerden birisi merhaba demek merhaba dediğimize göre başlayabiliriz. Benim serüvenim projelere başvururken IYACA’nın projesini gördüğüm zaman başladı ümidim yoktu ama şans bir kerede olsa güldü yüzümüze. Evet kabul edilmiştim ve hala inanmıyordum gidebileceğimize ve şuan buradayım deneyimlerimi duygularımı anlatıyorum. 


Benim için çok büyük bir deneyim oldu çok güzel arkadaşlarım oldu kısaca gün özetimizi anlatmak istiyorum bazen sabah etkinliklerimiz oluyor etkinliklere katılıyoruz öğrencilerle eğlenceli etkinlikler veya doğa ile ilgili çok eğlenceli etkinliklerimiz oluyor. Geri kalan vakit bizim oluyor ister dışarıda istersek yurtta vakit geçiriyoruz. Her anlamda çok eğlenceli ve değerli zaman geçiriyoruz.

No comments:

Post a Comment