Monday 23 January 2017

KÜÇÜK KEŞİFLER

Merhaba,
Ben Seval 23 yaşındayım. Bir arkadaşımın yönlendirmesi ile EVS programlarına başvurdum.1 ay süreli İsveç programına kabul edilmiştim. Hazırlıklar için 1 aydan kısa zamanım vardı ve ailemi ikna edip hazırlıklara başlamam gerekiyordu. Ailemi ikna etmem beklediğimden kolay oldu. İlk yurt dışı deneyimim olacaktı.
Heyecanımın yanı sıra tedirginliklerim ve korkularım vardı. Hazırlıklara başlamıştım. pasaport işlemlerimi halledip direk vize işlemlerime başladım. Fazlaca stresli bir dönemdi. Diğer gönüllü arkadaşla iletişime geçip uçak biletlerimizi aynı güne ve saate almıştık. Damla'nın daha önce İsveç'te bulunması beni azda olsa rahatlatmıştı. Vizem onaylanmıştı ve valiz hazırlamam için sadece birkaç günüm vardı. Size tavsiyem en az 1 hafta önce valizinizi hazır etmeniz faydasını göreceksiniz. İşte o büyük gün gelip çatmıştı. Heyecanlı ve tedirgindim, hiç tanımadığım biriyle serüvene başlayacaktım. Hava limanında koca gülüşleriyle beni karşıladı. Bu durum heyecanımın ve tedirginliğimin azda olsa azalmasına yardımcı oldu. Birlikte işlemlerimizi tamamlayıp uçağa bindik, yol boyunca birbirimizi tanımak adına güzel sohbetler ettik.
Danimarka Kopenhang Havalananında inip trenle Hassleholm'a geçtik. Otobüsümüzün kalkmasına 2 saat vardı o sürede etrafta biraz gezinip bol bol fotoğraf çekildik.
Yarım saatlik kısa yolculuğumuzdan sonra kalacağımız kasabaya ulaşmıştık. Hava buz gibiydi, beklediğimiz durakta telefonumuzdan müzik açıp dans ettik amacımız sadece ısınmaktı. Sonunda kalacağımız tesise ulaşmıştık, çok temiz ve sıcaktı. Güzel ve yorucu gün sıcak bir makarnayla son buldu.... Ellerimize sağlık.
Şimdilik kendinize iyi bakın..

No comments:

Post a Comment